ok tak ayat ni.. bestkn2.. =) (pakse org)

Wednesday, January 12, 2011

Puaskan Ati Ko

ok untuk membe lame aku yg bname ARM RINA (bkn nme sbenr) haha aku letak dah semua title kt semua page aku.. puas ati ke ha!! (blagak jap) ko xyah nk poyo. Nape ko ske taip panjg2 smpai xlarat aku nk baca, ko telah menjadi aku seorang yg zalim coz kerana kau.. aku telah memakse ank buah aku yg berumur 5 tahun utk bce semua bnde 2 kat aku HAHAHA(bangga jap)

Pape pon aku juga tetap merindui dirimu seperti lagu ni "ku jga menrindui dirimu.. wlaupon lalala" ubh lirik sendiri hahaha ade orang kesah ke.. lagi 1 ble ko dh keje, kaye n kayap jangan lpe aku di sini wawawa!!!! -ZAI-

2 comments:

  1. hahh~!!
    bgos..!!
    btindak mengikowt arahan..
    tp ko kjam jgn la slh kn aQ pulak..
    kubo ln2..
    hahahahaaa~~

    oiy~
    ko nie doa kn aQ kaye je da la..
    kayap skli wat pe..
    kaye pown xgne wet abz na ubat kn kayap tuu je..
    gahahahahahahaa~~

    ReplyDelete
  2. haha relax la.. aku xdela kejam
    sgt plg truk pon bnuh ko je hahah

    aku ersalh doakn ko ke..
    hihi sory2 tpi jgnla slahkan
    aku plak kubo lain2 kot huhu

    ReplyDelete