ok tak ayat ni.. bestkn2.. =) (pakse org)

Wednesday, December 15, 2010

Petang itu nyaman sekali.. angin sepoi2 bahasa meniup masuk melalui jendela bilikku.. terasa nyaman saat ini, teringat pula kampung halaman dan juga marco tersayang..
Jue: Carey ko wat pe?? balik xminggu ni..
Carey: baca komik je.. xsure tengok keadaan..
Jue: zai ko wat pe 2..
Zai: ooo...xwat pe pon.. just tulis something yg xbape nak pentg hihi
Jue: oo..ko sebok crite pasal kite orang kan.. keji.. :p
Zai: hahaha mne ade.. aku cite benda yg betol je kot..
Carey: ko bla.. bagi aku wat plak.. tepi..
Zai: ceyh.. dengki tol..
budak Zai ni name dia Siti.. berasal dari Muar Johor. Dia ade sekor kucing name Marco berbaka birman.. sayang gler dia kat Marco. Tinggi 162cm berkulit sawo matang, seorang yg cool dan agak gler2 gak sme je cam kite orang semua. Suka baca komik souju cam aku dan selalu happy kan aku bile aku sedih. Dia suka wat sajak pendek..
Zai: Carey ko jgn nak cite yang bukan2 k.. belasah karang..
Carey: diamla ko.. aku xtakot weekk..!!!! hahah
Zai: ceyh!! berlagak gler..haha

No comments:

Post a Comment